7 سبك درس هر پدر مي تواند از پدر دريك بدانيد

۶ بازديد

چه كسي است كه شخص شيك با سبيل كلفت در تمام پست اينستاگرم دريك خبر؟ اين سوال در ذهن همه بود، وقتي كه خواننده رپ براي اولين بار آغاز به اشتراك گذاري عكس از پدر دنيس گراهام، ممفيس محلي كه دوست دارد لباس بنفش و فدورا. آبميوه هاي گاز دار پاپي ارشد كردم شكست بزرگ خود را مدت كوتاهي پس از، ظاهر مي شود بر روي جلد آخرين آلبوم دريك بيشتر زندگي. در تصوير لحظهاي مدرسه قديمي، گراهام است يك لوله به لب خود است و در يك پاپيون سياه و سفيد لباس، پيراهن سفيد ترد با لباس بلند و گشاد سياه و سفيد ابريشم هيو هيفنر سبك به جاي يك ژاكت لباس مخصوص مهماني رسمي. پرتره يك سبك احساس ويروسي بود و او را به عنوان جالبترين پدر در بازي رپ دست آورده است.

براي تحكيم وضعيت ايلخاني مد او را تازه كشف، گراهام به تازگي بر روي صحنه در جوايز موسيقي بيلبورد ايستاده بود و نگاه با افتخار به عنوان پسر خود جايزه آلبوم بالا براي نمايش پذيرفته شده است. در طول سخنراني، دريك بيش از پدر خود نگاه با يك بزرگ، شايد كمي خجالت لبخند ما همه مي دانيم كه يك گفت، "پدر من رو در كت و شلوار بنفش با كفش بنفش. پسر، اگر شما را متوقف كند! "

آقاي گراهام، همه حساب، يك نمونه درخشان براي مردان سبك آگاه در همه جا شود پدران و / يا پسران آنها. در پيش از روز پدر، ما با هم يك ليست از 7 درس سبك از مردي كه خودش را كشيده ام.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.