اين استوديو جواهرات شيك و كافه، منجر به يك انقلاب سبك آرام در سئول مي شود

۹ بازديد

محله هانام-دونگ در سئول شامل يك جيب غير مسكوني محله اي است، مراحل از عبور از بتن. Deliverymen يك آپارتمان چهار طبقه اي را در دوچرخه هاي الكتريكي از طريق خيابان ها باريك و پيچيده مي كند. اين يك نقطه مبهوت مبهم است، در عين حال كساني كه در اين خبر هستند، توسط The Room، يك كافه كارخانه طلا و جواهر فروشي از Sarah Cho، استريت كره اي با نقطه نظر انقلابي، كشيده شده اند.

چو مسئول طراحي وحشي محبوب يك در يك كيلوييون كيلويي در 12 دقيقه جنوب غربي است. سالن زيبايي پر زرق و برق و سبز آن دو سال قبل، تمام جعبه هاي بصري را بررسي كرد، كه باعث الهام بخشي از تقليد ها مي شد. با اين حال او به سرعت از آن خسته شد. او مي گويد: "خيلي شلوغ است - و من واقعا از رنگ صورتي ناراحت شدم، وقتي ميخوابيم به قهوه يخ ميزنيم، مي خنديم. "اين منطقه بيشتر خنك است. من واقعا دوست دارم اينجا باشم. "

از آن زمان كه پاييز گذشته افتتاح شد، اتاق به يك آزمايش بصري همهجانبه تبديل شده است. يك درب شيشه اي نوساني را هل مي دهد و يك مجموعه باريك از پله هاي سفيد را براي ورود به كافه مي برد. طراحي آن از مدرسه صنعتي مينيماليستي است: سه اتاق بتني و يك سقف خورشيد در پشت با سقف پنجره. منوي ساده اي از قهوه ها و Rooibos chai lattes خانه، به علاوه كوكي هاي كوچك و Scones را مي توان دستور داد. جداول سنگ مرمر با تكه هاي آبي مرجاني و آهني پوشانده شده اند، صندلي ها با سيم طلا اندود شده اند و يك گلدان شيشه اي سبز رنگي سبز زيبا داراي شكوفه هاي سفيد تازه است.

اتاق جلوي پايه براي خط Cho، Scho Studio (از اين رو نام "Scho Room"، نمايش در اتاق نمايش) است كه براي طرح هاي كلاسيك اما غريب آن مورد علاقه است: كلوپ مرواريد خوشه اي عظيم و يا يك كريستال ياقوت كبود شكسته سيم نقره اي نازك طراح پوستر، كه بين ناميبيا، ايالات متحده، كره و فرانسه بزرگ شده است، يك آپارتمان را در 6 Arrondissement پاريس نگهداري مي كند، جايي كه او براي اولين بار دندان هايش را در دنياي مد، تحت نيكولاس گشيره در Balenciaga برش داد و سپس به لوازم جانبي در Alber لانوين الباز فرآيند طراحي خود را به شهود خالص متكي مي سازد: ميله هاي سنگ هاي رنگي رنگي، كريستال ها و بيت هاي فلزي و آكريليك در لوازم آرايشي او، "نوعي پازل" است.

اين رويكرد آزادي بيان او را تعريف مي كند. با توجه به شباهت آن به يك راكتور كوتاه كوچك، علامت امضاء خود را به نام Choker شناور كريستال شناور مي گذاريم. چو آن را براي ارتقاء لباس روزمره خود ("من تظاهر مي كنم مانند استيو جابز و هميشه پوشيدن لباس زير زنانه سياه و سفيد") ساخته شده با يك افزودني تك. او مي گويد: "شما نيازي به لباس كردن مانند ديوانه نداريد، فقط آن را پاپ كنيد و برويد." چو ترجيح مي دهد سفارشات سفارشي و ليستي از مشتريان ستاره، مانند خواننده Hyuota براي او كه او طراحي Hoops نقره اي وزن. بسياري از آنها بي سر و صدا در داخل و خارج از اتاق بيرون مي روند. او مي گويد: "نكته اين است كه ما نمي خواهيم آنها در معرض نور قرار گيرند، بنابراين ما آنها را به طور كامل در زير زمين نگه مي داريم". "من فكر مي كنم در اينجا احساس راحتي مي كنند."

پيگيري راحتي، اجازه دادن به چيزها، خود يك عمل شورش در شهر پر رونق است؛ از زيبايي استانداردها تا لباس روزانه، زيبايي شناسي در اينجا بسيار مضر است. اين يكي از دلايلي است كه چرا Cho تصميم گرفت تا چيزها را با اتاق شروع كند، اما اميدوار است تا در زمان خود پيشرفت كند: ساخت مبلمان اقسام مانند اتاق Living Room (در واقع، Cho ساخته شده تمام جدول هاي سنگ مرمر در كافه، كه مشتريان اغلب تلاش به ضربه محكم و ناگهاني)، و يا شايد لباس هاي صابون براي اتاق حمام. شايد يك روز در آنجا يك هتل پر از شكوه وجود داشته باشد. "اما من نمي دانم كه آيا زيبايي شناسي من اينجا جا خواهد ماند." "من سعي مي كنم كمي بيشتر به زمين و كليد كم كاري بپردازم، و ما شاهد آن هستيم كه ابتدا آن را بدست مي آوريم." (بدون ترديد، با وجود موقعيت جغرافيايي آن، اتاق به آرامي بوسيله كلمه دهان.)

ممكن است هيچ راهي بهتر براي گسترش ديدگاه بي نظيرش از طريق اين استوديو كافي شاپ نداشته باشد، كه تبديل به يك حالت عجيب و غريب و عجيب شده است: به Esra Dandin در استانبول كه اخيرا معاون Karaköy خود را معامله كرد تا زنجيره هاي بيومورفيك را در نيمه راه ايجاد كند جهان چيزي است كه در مورد جواهرات و شيريني ها به طور ذهني وجود دارد: دست آن است و شما مي توانيد آن را در طول اتاق مشاهده كنيد.

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.