واشنگتن گفت: "آيا اين كلاه كج بيل كلاه جديد را مي پوشاند؟"

۱۲ بازديد

اين خانم ها اجازه نميدهند هركدام از GOP ها آنها را خشك كنند. بعد از ظهر روز گذشته، 30 زن در مقابل ساختمان Capitol در واشنگتن، D.C.، در لباس پوشيدن قرمز و پادگان هاي بالدار با الهام از تطبيق Hulu TV رمان مارگارت اتوود "داستان دستيار"، در حال باريدن است. آنها در آنجا به منظور اعتراض به لايحه ي بحث برانگيز مراقبت هاي بهداشتي در مجلس سنا، كه در ميان بسياري از پيشنهادهاي غم انگيز و "معني" بود، موجب سرپيچي از برنامه ريزي والدين شد. اگر كتاب را بخوانيد و يا اين نمايش را ديده ايد، متوجه مي شويد كه طرح پريشانانه و متضاد آن، به شدت به آنچه كه در حال حاضر در ايالات متحده اتفاق مي افتد، صادق است. براي همه تيزهاي فمينيستي و كلاه هاي گربه صورتي كه از طرف مسير عبور كرده اند Capitol، اين لباس پوشيدگي اعتراضي به ويژه در نقطه اي قرار دارد.

براي كساني كه رمان را خواندند و سريال را نديده بودند، روايت چنين چيزي را به تصوير مي كشد: يك گروه مذهبي راست روانكاوي يك كودتا را مي گذراند و قدرت خود را بر آمريكا تحميل مي كند و زنان بارور را تبديل به زنبوران بارور مي شود تا خانواده هاي قدرتمند و قدرتمند فرزندان خود را در معرض مشكل باروري جمعي قرار مي دهند. دستياران مورد تجاوز، ضرب و شتم و مجبور به زندگي در جامعه اي قرار مي گيرند كه حقوق و آزادي هاي آنها ديگر شناخته نشده است. خوب، بنابراين آمريكا تا به حال به اين نتيجه نرسيده است، اما اين نمايشگر به نظر مي رسد فريبنده اي براي ايجاد اين سناريوي وحشي است: دولت به شهروندانش تبديل مي شود؛ مردان در زنان كافي شاپ، تظاهرات و غيره، و غيره به زنان خيانت مي كنند.

زنان با پوشيدن لباس ملكه يك دستبند، روز گذشته در برابر جنون ايستاده بودند. لباس هاي سرخ مايل به قرمز و كلاه هاي سفيدي سفيد، نشانه اي از مقاومت هستند و بعضي از آنها ممكن است استدلال كنند كه يكي از آن ها خشمگينتر از كلاه هاي گربه صورتي است كه در طول راهپيمايي هاي زنان در ماه ژانويه ديده مي شود. پس كت و شلوار پوشيدن لباس جديد براي فعالان خواهد شد؟ آنها قبلا مد را نفوذ كرده اند. همانطور كه طراحان كلاه گربه را در آغوش گرفتند - به ياد داشته باشيد كه قبيله Missoni با كلاه هاي گره اي در فستيوال پاييز سال 2017 برند را جذب مي كند؟ لباس هاي دست ساز در صنعت بازتاب مي گيرند. در ماه گذشته، نامه «واكورا» در نيويورك نشان داد كه داستان طنز طنز آميز از لباس هاي قرمز و سفيد و پيام هاي فمينيستي بسيار سخت است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.