سولانژ نولز، كايا گربر و بيشتر

۱۱ بازديد

خودخواهي هاي آرماني در اين هفته در منو قرار داشتند و بهترين Instagram هاي زيبايي ثابت كردند كه فلاش هاي خودپرداز در مورد Carpe diem - پس از همه، بهتر است كه پس زمينه، لحظه به ياد ماندني. نگاهي به مدل گرجستان فاولر، كه در اوكلند در اواسط هوا پرواز كرد، براي گرفتن لب هاي گلبرگ و پوست تابشي كه با عنوان زير همراه است: "استفاده از نور خوب در اينجا".
كوارتار رنگارنگ بوردو، كه توسط آفتابگيرهاي هماهنگ شده و موهاي تازه از استخر پخش شده است، براي كوكتل روز آفتابي در جهان Priyanka Chopra ساخته شده است، در حالي كه كايا گربر ويژگيهاي معروف او را با پروانه اي كه نزديكترين گل را براي بررسي گل گلاب تاج پادشاهي. در همين حال، جنيفر يپس، مدل موهايش، لورا هرير را در رشته هاي عنصر خود به دست آورد و به پايين گره مجسمه كان در بالكن در نزديكي لا كرايزت خيره شد و در صورت بللا حديد نياز به روابط ديگري با سوپرمدل داشت، ضربه محكم و ناگهاني كارلا بروني از دوتا شباهت غير قابل انكار در حالي كه مورد براي سبز براق براق و متمركز شده است.
همانطور كه براي سولانژ نولز، اين هنرمند در حالي كه در تعطيلات در ايتاليا، هنرمند تصويري هنري خود را بر روي موهاي پلاتين روشن، يك مانيكور روي يخ و يك ديدگاه شگفت انگيز از درياچه كومو براي اندازه گيري خوب به نمايش گذاشت. از آنجا كه تنها چيزي كه بهتر از يك منطقه زيبا است، فرصتي براي سرقت صحنه است.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.