آنا آفتابه فايل حقيقت: پنج چيزهايي كه شما ممكن است ندانيد

۱ بازديد

حتي چهار سال پيش، آنا آفتابه در يك نوار در آلمان بومي خود مشغول به كار بود در حالي كه تحصيل - و در اين ماه او در دوم پوشش ووگ او ستاره. اما او چگونه به اينجا رسيديم؟ نمودار وگ مسير شغلي زيبايي زيبا اما به طور جدي سرد آلماني كه نقطه مقابل يك سوپر اجتماعي رسانه اي است.
فصل دستيابي به موفقيت آفتابه براي بهار / تابستان 2014 در سپتامبر 2013. آمد او در راه مي رفت تقريبا 40 نشان مي دهد، از جمله سلين، پرادا و Balenciaga به و دولچه و گابانا و الكساندر وانگ را باز كرد.
كه مانند او، همچنين به عنوان مدرن روز بريژيت باردو ديده مي شد - به عنوان يك مدل بلوند آلماني، آفتابه است كه اغلب به كلوديا شيفر مقايسه شده است. در حالي كه شيفر كشف شد، به عنوان بسياري از مدل ها در دهههاي هشتاد و نود بود، توسط يك عامل كه او را در يك كلوپ شبانه خال خال، آفتابه را به شيوه اي تر 21 قرن امضا شد: در يك وبلاگ، كه پس از ريخته گري خود گفت خال خال شده توسط طراح الكساندر وانگ كارگردان، "ما بايد اين دختر را پيدا كنيد!" آفتابه يكي از گشت او باقي مي ماند، راه رفتن را براي او در تقريبا در هر نشان مي دهد.
آنا آفتابه مي رود در برابر دانه از موج جديدي از مدل با مشخصات بالا - كه پيروان به عنوان به عنوان نمونه كارها او مهم - با داشتن تنها يك خروجي رسانه هاي اجتماعي بسيار محدود (و چند صد هزار صرف پيروان) است، كه او فقط چگونه دوست آي تي. اين كه مي گويند او محصول نيست تا بر روي خوراك از بسياري از دوستان نور و روشنايي او نيست. آفتابه بخشي از كاملا مدل دختر باند كنار هانه گابي Odiele است از Kasia Struss، Lexi مي Boling، عيسي ليش و Binx والتون (براي چه كسي او را ساقدوش عروس سال گذشته بود).
اثبات اعتبار بازيگري خود (و توانايي رقص)، آفتابه ستاره دار در يك فيلم كوتاه براي ووگ با عنوان آخ كه بزرگ. با الهام از موج نوي فرانسه داستان سينما و دهه شصت علم - و نمايش بيشتر در پي، پس از قطعه از فصل - اين فيلم به عنوان عجيب و غريب آن را به عنوان زيبا است. آن را نديده؟ شما واقعا بايد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.